Veel gestelde vragen
1. Ik heb voor een project één kunststof kozijn nodig. Kan ik dat bij een kozijnbedrijf bestellen?
Ja, u kunt bij een kozijnbedrijf opdrachten vanaf één kozijn plaatsen. Een logistieke systeem zorgt ervoor dat wij wekelijks door heel Nederland leveren.
2. Waar vind ik productinformatie over kozijnen?
Op de website van een kozijnbedrijf staat op een aantal plaatsen belangrijke informatie over kozijnen. Voor details kunt u terecht op de detailpagina’s voor hout en kunststof. Ook is er een kleuroverzicht en een montagevoorbeeld te vinden.
3. Ik ben op de leverdag niet op het werk. Hoe weet ik wanneer jullie komen?
We stellen het zeer op prijs als u de kozijnen op het werk in ontvangst neemt. Daarom nemen we altijd uw mobiele telefoonnummer op in de pakbon, zodat de chauffeur u een uur voor hij ter plaatse is kan bellen. Zo hoeft u niet de hele dag op het werk te wachten.
4. De kozijnen zijn geleverd, ik heb nog geen glas.
Dat klopt. Glas wordt rechtstreeks vanaf de glasfabriek aan u geleverd. Als we de opdrachten bundelen ontstaat een grotere kans op schade. De werkvoorbereiding plant in dat het glas zoveel mogelijk op dezelfde dag wordt geleverd als de kozijnen. Wanneer dat niet kan maakt de planner een afspraak met u over de levertermijnen.
5. Ik wil mijn klant een voordeur laten uitzoeken. Waar kan dat?
Dat kan op de website. Omdat een kozijnbedrijf landelijk levert is het onmogelijk om op acceptabele afstand van de klanten een showroom te realiseren.
door een complete website te presenteren, met veel informatie, brengen we de showroom naar uw klant.
6. Mijn klant heeft een deur van een kozijnbedrijf uitgezocht. Hoe bestel ik die?
Via de webshop van een kozijnbedrijf kunt u binnen- en buitendeuren bestellen. Als u opdrachtgever van een kozijnbedrijf bent kunt u met uw inlogcode uw bestelling plaatsen. Bent u nog geen opdrachtgever van een kozijnbedrijf, dan kunt u uw eerste bestelling afrekenen met I-deal.